PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö

PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö

katarak pdf Katarak PDF/EPUBAlah seorang daripada mereka dibelasah sehingga komaSiri kejadian yang menimpa mereka itu amat meragukan Ia bukan kebetulan tetapi dirancang dengan rapi Zamri melakukan penyiasatan.

PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö

❮Epub❯ ➟ Katarak ➞ Author Fitri Hussin – Banned-books.co Suasana universiti yang aman damai tiba tiba kucar kacir Segala galanya jadi kecoh dan heboh Seorang demi seorang rebah dengan skandal skandal yang menggegarkan kampus Sehinggalah salah seorang daripaSuasana universiti yang aman damai tiba tiba kucar kacir Segala galanya jadi kecoh dan heboh Seorang demi seorang rebah dengan skandal skandal yang menggegarkan kampus Sehinggalah s.

Alah seorang daripada mereka dibelasah sehingga komaSiri kejadian yang menimpa mereka itu amat meragukan Ia bukan kebetulan tetapi dirancang dengan rapi Zamri melakukan penyiasatan.

8 thoughts on “Katarak

  1. Gobokairina Gobokairina says:

    PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö katarak pdf, Katarak PDF/EPUBKawan kata ahli matematik perasaan itu hanya boleh diukur dengan satu nilai iaitu infiniti Kata ahli fizik perasaan itu adalah pantulan mata yang dibiaskan ke dalam hati Kata tukang kebun perasaan itu bagaikan pokok bunga Kata tukang cat perasaan itu bagaikan cat merah Ia jelas kelihatan walaupun dari jauh Kawan apakah perasaan itu? Perasaan itu adalah cinta pg 239 Kata aku? Perasaan cinta itu gila hahaha Oh ya Ini memang bukan review PFull review 18112013Pertamanya ini bukan novel cinta Walaupun banyak je status status berunsur cinta yang aku naikkan di GR Keduanya aku suka cover Nampak mengancam Dan aku hampir terpedaya kerana ingatkan ia kisah si penjenayah ala ala CSITetapi rupanya tidakYa ini bukan kisah jenayah yang memerlukan para CSI datang menyiasat Tertipu? hahaha sungguh aku rela ditipu kalau ada cerita yang fresh sebeginiRingkasnya ini kisah 5 sekawan di universiti yang melalui hari hari biasa mereka sebagai pela


  2. Hilmi Isa Hilmi Isa says:

    PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö katarak pdf, Katarak PDF/EPUB Katarak mengisahkan 5 sekawan yang menjalinkan persahabatan di sebuah universiti Selain FadhilZamriWadiAzrul dan Anas sememangnya tinggal di dalam kolej kediaman yang sama dan bilik kediaman mereka berdekatan antara satu sama lain Zamri dan Wadi merupakan rakan sebilik Begitu juga dengan Azrul dan Anas Kelima limanya bersahabat rapat dan saling bekerjasama untuk membantu antara satu sama lain Bermula dengan cubaan mereka mendekatkan Azrul dengan Aireen gadis paling popular di universiti mereka menuntut sehinggalah membantu Wadi dan Fadhil memenangi kerusi Majlis Perwakilan Pelajar MPPmereka menonjolkan semangat setiakawan yang tinggi dan saling bantu membantu sesama mereka Namunmalang mula menghantui mereka Bermula dengan Azrulkemudiannya Anas Paling terukWadi koma di hospital kerana cedera parah Zamri juga tidak terlepas menerima bahangnya Apakah sebenarnya yang berlaku? Adakah wujud 'tangan ghaib' yang cuba merosakkan k


  3. Sha Mohamed Sha Mohamed says:

    PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö katarak pdf, Katarak PDF/EPUBNovel yang sangat menarik Mulanya nampak macam kisah pelajar Universiti dengan masalah semasa Namun bila dibaca makin lama makin suspen Bermula dengan tuduhan meniru ke atas Wadi dan Wadi koma diserang hinggalah kepada pembongkaran kumpu


  4. Nisa Nisa says:

    PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö katarak pdf, Katarak PDF/EPUBKatarakmenceritakan tentang 'Aku' dan rakan rakannyaAzrul Wadi Anas Fadhil yang sedang belajar di sebuah Universiti tempatan 'Aku' merupakan bekas pelajar Hendry Gurney Azrul seorang penggondam yang hebat Wadi si genius yang suka tidur Anas pengarah filem pendek yang tersohor di youtube tetapi merahsiakan identitinya dan Fadhil pula seorang bakal pegua


  5. Fadzli Jamaludin Fadzli Jamaludin says:

    PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö katarak pdf, Katarak PDF/EPUBTatkala membaca novel ini mengingatkan zaman kolej aku di universitiwalaupun bukan orang penting seperti Wadi tapi sedikit sebanyak ceritanya membuatkan aku mengimbau kenangan silamkehidupan seorang pemimpin politik kampus masalah pendatang haram di kolej aku di panggil sebagai Ai Hong kisah cinta persahabatan di masukkan dalam novel iniCover yang menarikmalahan setiap bab terdapat ilustrasi yg serupa dengan cover novelKisah yang di paparkan pun merupakan satu kelainan daripada novel2 yang aku baca sebelum iniperihal politik kampusAku tertanya2 juga wujudkah Tok Dalang seperti yang di gambarkan dalam novel inihmmmWa


  6. Azra Yukiko Azra Yukiko says:

    PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö katarak pdf, Katarak PDF/EPUBDah lama tgk buku ni baca sinopsis rasa mcm ' alah mcm buku cita budak2' Bila dah baca baru pk balik 'nyesal x baca awal2' ahaks x pasal2 ak jd pendengar lagu2 lama


  7. Ogy Yusof Ogy Yusof says:

    PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö katarak pdf, Katarak PDF/EPUBHmmmmm Dok menung lepas habis baca novel ni Antara rekaan dan kebenaran rasanya semua bersangkut paut pada mula pembacaan beranggapan alahai kisah budak U ke kisah kehidupan budak U yang tak lari dari kisah belajar kisah cinta tertarik dengan penyampaian perasaan cinta itu dapat bayangkan macam mana bentuk persembahan masa azrul mahu aireen menerima isi hatinya Kelakar gak dok pikir camni budak U Korang ingat nak bercinta cari pasangan jer ke? Setel satu babak Haa Mereka ni sahabat yang bermula di universiti Azrul si cerdik IT Anas si pengarah berbakat Wadi si pintar Fadhil genius undang undang dan 'aku' yang bernama zamri pada awal bukan sesiapa tetapi si blogger yang punya ramai pengikut bila apa saja yang berlaku di universiti dia dapat menyampaikan perkara yang sebenar berlaku Haa Nampak tak watak utama yang didirikan oleh tuan pen


  8. NorHazren Mohd NorHazren Mohd says:

    PDF/EPUB Fitri Hussin Ö Katarak ePUB ´ Ö katarak pdf, Katarak PDF/EPUBSesuatu yang baru konspirasi yang besar watak watak yang bagus penceritaan yang menarik


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *